FLOROSKOPİ EŞLİĞİNDE TRANSFORAMİNAL EPİDURAL ENJEKSİYON ( NOKTA ATIŞI TEDAVİSİ )

FLOROSKOPİ  EŞLİĞİNDE TRANSFORAMİNAL EPİDURAL ENJEKSİYON  ( NOKTA ATIŞI TEDAVİSİ )

FLOROSKOPİ  EŞLİĞİNDE TRANSFORAMİNAL EPİDURAL ( NOKTA ATIŞI ) ENJEKSİYON

Bel ağrısında tedavi planlanırken hastanın yaşı, ek hastalıkları, kullandığı ilaçlar dikkate alınmalıdır. Bel fıtığının tedavisinde ilk önce steroid olmayan anti inflamatuvar ilaçlar, fizik tedavi yöntemleri denenmeli, ancak bu tedavilerden fayda görmeyen hastalara ileri enjeksiyon uygulamaları önerilmelidir.

Transforaminal epidural enjeksiyonlar bel fıtığı tedavisinde hızlı ve konforlu bir tedavi seçeneğidir. Uygulama sonrasında hastanın ağrıları hemen geçer, ortalama 3-5 saat içerisinde taburcu olur. Floroskopi rehberliğinde yapıldığı takdirde oldukça güvenli bir işlemdir. Aslında transforaminal enjeksiyonla yapılan işlem selektif kök blokajıdır. Yani fıtığın bası yaptığı sinir kökünü bloke etme işlemidir.

FLOROSKOPİ EŞLİĞİNDE UYGULADIĞIMIZ GİRİŞİMSEL ALGOLOJİK (AĞRI KESME) YÖNTEMLERİ

. Floroskopi eşliğinde Kaudal epidural enjeksiyonlar; bel fıtığı ve kanal darlığı tedavisinde
. Floroskopi eşliğinde Transforaminal epidural ( Nokta Atışı ) enjeksiyonlar; bel fıtığı ve kanal darlığı tedavisinde
. Faset eklem enjeksiyonları